Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Εν αρχή ην ο λόγος

-Και τι άλλα;
-Τα ίδια. Σκέφτομαι να ανεβάσω ένα ιστολόγιο.
-Άλλα τούτα; Πώς κι έτσι;
-Έτσι.
-Και πώς θα το βαφτίσεις;
-Blues κάτω από τον κόκκινο ήλιο...
-Καλά, ο Χρήστος έφτιαξε κοτζάμ εταιρία παραγωγής, ο Μιχάλης μας τρέλανε με τα βοτανολογία, ο Στράτης ψάχνει παρέα μετρώντας τα άστρα. Εσύ, για ποιο λόγο;
-Εγώ...εμένα απλά μου αρέσουν τα blues.
-Και ο κόκκινος ήλιος.
-Και αυτός.
-Και πώς θα τους υποδεχτείς;
-Θα τους πω ότι από εδώ θα πετάω χαρταετό. Και σε όποιον αρέσει.
-Λύσε την καλούμπα και βλέπουμε.

3 σχόλια:

  1. Φίλε Κώστα, δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια τη χαρά μου όταν είδα ότι επιτέλους πήρες την απόφαση να ανοίξεις το δικό σου μπλογκ! About fucking time! Καλώς όρισες λοιπόν και καλές αναρτήσεις! Θα τα λέμε πλέον συστηματικά. Ευχαριστώ και για τα λινκ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάπτισμα του πυρός με αγαπημένο φίλο! Thnx Mike, θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις είδα το επίσημο google account είπα "λες"...; Κ ιδού!

    Τα είπε ο Mike κατά λέξη όπως θα τα έλεγα κ εγώ!

    Υ.Γ. Βάλε κ το gadgetάκι για την παρακολούθηση προς διευκόλυνση των λιγότερο έμπειρων στο "rss-ing"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή